NAJLEPSZA OFERTA MIĘSNO- WĘDLINIARSKA
O konkursie
Konkurs na najlepszą ofertę mięsno-wędliniarską to stały element organizowanego przez Wydawnictwo Gospodarcze Kongresu Mięsnego & Roślinne Alternatywy.
Dotychczas zwycięzców konkursu wskazywało jury składające się z prezesów i dyrektorów największych firm mięsnych, przedstawicieli związków producenckich a także specjalistów do aranżacji stoisk. W tym roku postanowiliśmy oddać wybór najlepszej oferty mięsno-wędliniarskiej konsumentom.
Za realizację Konkursu odpowiada instytut badawczy Mobile Institute, który przeprowadzi je na zlecenie Wiadomości Handlowych na panelu internautów. Zebrane zostaną odpowiedzi i oceny od 1000 panelistów. Do badania zostaną zakwalifikowani konsumenci, którzy dokonują zakupów produktów z oferty mięsnej.
W tym roku nie będą oni głosować na konkretne stoiska w konkretnych sklepach, ale na całościową ofertę produktów mięsnych i wędliniarskich w sieciach handlowych oraz sklepach specjalistycznych
Respondenci zostaną poproszeni o ocenę oferty mięsno-wędliniarskiej sieci handlowych pod kątem asortymentu, cen i ekspozycji oraz obsługi (tam gdzie sprzedaż prowadzona jest z klasycznej lady). Ocenią również najlepszą ofertę mięsną e-sklepu oraz ofertę produktów wege.
Konsumenci dokonają wyboru Najlepszej oferty mięsno-wędliniarskiej w następujących kategoriach:
- – Najlepsza strategia asortymentowa
- – Najlepsza ekspozycja produktów
- – Najefektywniejsza strategia cenowa
- – Najlepsza marka własna produktów mięsnych i wędliniarskich
- – Najlepszy sklep specjalistyczny
- – Najlepsza oferta produktów garmażeryjnych
- – Najlepsza oferta produktów paczkowanych
- – Najlepsza oferta mięsna w e-sklepie
- – Najlepsza obsługa na stoisku mięsno – wędliniarskim (tylko w przypadku sklepów z ladą mięsną)
- – Najlepsza oferta roślinnych zamienników mięsa
Mobile Institute to instytut badawczy specjalizujący się w omnikanałowym i kontekstowym badaniu opinii konsumentów, dostarczający menedżerom wiedzę niezbędną do podejmowania decyzji oraz narzędzia pozwalające prowadzić stały dialog z konsumentami, pracownikami i partnerami biznesowymi, zarządzać doświadczeniem zakupowym, rozwijać produkty i zwiększać sprzedaż