NAJLEPSZA OFERTA MIĘSNO- WĘDLINIARSKA

O konkursie

Konkurs na najlepszą ofertę mięsno-wędliniarską to stały element organizowanego przez Wydawnictwo Gospodarcze Kongresu Mięsnego & Roślinne Alternatywy.

Dotychczas zwycięzców konkursu wskazywało jury składające się z prezesów i dyrektorów największych firm mięsnych, przedstawicieli związków producenckich a także specjalistów do aranżacji stoisk. W tym roku postanowiliśmy oddać wybór najlepszej oferty mięsno-wędliniarskiej konsumentom.

Za realizację Konkursu odpowiada instytut badawczy Mobile Institute, który przeprowadzi je na zlecenie Wiadomości Handlowych na panelu internautów. Zebrane zostaną odpowiedzi i oceny od 1000 panelistów. Do badania zostaną zakwalifikowani konsumenci, którzy dokonują zakupów produktów z oferty mięsnej.

W tym roku nie będą oni głosować na konkretne stoiska w konkretnych sklepach, ale na całościową ofertę produktów mięsnych i wędliniarskich w sieciach handlowych oraz sklepach specjalistycznych

Respondenci zostaną poproszeni o ocenę oferty mięsno-wędliniarskiej sieci handlowych pod kątem asortymentu, cen i ekspozycji oraz obsługi (tam gdzie sprzedaż prowadzona jest z klasycznej lady). Ocenią również najlepszą ofertę mięsną e-sklepu oraz ofertę produktów wege.

Konsumenci dokonają wyboru Najlepszej oferty mięsno-wędliniarskiej w następujących kategoriach:

  • – Najlepsza strategia asortymentowa
  • – Najlepsza ekspozycja produktów
  • – Najefektywniejsza strategia cenowa
  • – Najlepsza marka własna produktów mięsnych i wędliniarskich
  • – Najlepszy sklep specjalistyczny
  • – Najlepsza oferta produktów garmażeryjnych
  • – Najlepsza oferta produktów paczkowanych
  • – Najlepsza oferta mięsna w e-sklepie
  • – Najlepsza obsługa na stoisku mięsno – wędliniarskim (tylko w przypadku sklepów z ladą mięsną)
  • – Najlepsza oferta roślinnych zamienników mięsa

Mobile Institute to instytut badawczy specjalizujący się w omnikanałowym i kontekstowym badaniu opinii konsumentów, dostarczający menedżerom wiedzę niezbędną do podejmowania decyzji oraz narzędzia pozwalające prowadzić stały dialog z konsumentami, pracownikami i partnerami biznesowymi, zarządzać doświadczeniem zakupowym, rozwijać produkty i zwiększać sprzedaż