Prelegenci
Prelegenci Kongresu Mięsnego & Roślinne Alternatywy to najważniejsze głosy tej branży. Redakcja Wiadomości Handlowych dba o to, aby program naszego kongresu jak najlepiej odpowiadał na pytania, które nurtują rynek. Zaproszeni na wydarzenie goście odpowiadają na te pytania, korzystając ze swojej wieloletniej wiedzy i doświadczenia.

GfK Consumer Panels & Services
Przez 15 lat związany z rynkiem IT i telekomunikacją (Ricoh, Xerox, Sharp, SAP, Sagem / France Telekom), gdzie zajmował się rozwojem biznesu i doradztwem w zakresie rozwiązań strategicznych dla klientów.
Od prawie 15 lat związany z GfK Polonia i badaniami rynku, przede wszystkim rozwiązaniami na bazie danych z Panelu Gospodarstw Domowych. Aktualnie jako Business Development Manager odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych klientów i rozwój współpracy z istniejącymi partnerami w segmencie klientów lokalnych / regionalnych. Współpracuje także z firmami zagranicznymi budującymi swój biznes w Polsce i organizacjami branżowymi.
Obszarem w którym się głównie specjalizuje są: mięso i jego przetwory, nabiał, ryby i owoce morza.
Współpracuje głównie z producentami i dystrybutorami doradzając w kwestiach związanych z rozwojem sprzedaży i budowania strategii rynkowej.

Roślinne alternatywy/Najbardziej innowacyjny rynek w branży spożywczej?

Lab Farm

RoślinnieJemy
DEBATA: Branża mięsna i sektor roślinny: trendy, innowacje i wyzwania

Smart shopper kupujący mięso i roślinne alternatywy. Premiera raportu Blix & Kantar edycja 2023.
Digital oraz mobile to obszary, w których czuje się doskonale.

Praktyka Life Sciences, kancelaria Domański Zakrzewski Palinka
DEBATA: Kryzys klimatyczny. Zielona transformacja w strategiach mięsnych i roślinnych
Wspiera przedsiębiorców w zapewnieniu zgodności z przepisami od pomysłu po komercjalizację i bieżące funkcjonowanie. Doradza we wszelkich postępowaniach wymagających wiedzy naukowo-technicznej, prawnej i administracyjnej, w szczególności dotyczących rynku żywności funkcjonalnej, suplementów diety i żywności dla szczególnych grup konsumentów.

CFO CPF Poland
DEBATA: Kryzys klimatyczny. Zielona transformacja w strategiach mięsnych i roślinnych

Bank BNP Paribas Polska
Rynek mięsa, wędlin i roślinnych alternatyw. Prognozy na trudne czasy

Trendy w sprzedaży roślinnych zamienników mięsa w handlu detalicznym
Doktor nauk humanistycznych, przez lata pracowała w dziale Business Intelligence dużej międzynarodowej korporacji.

DEBATA: Branża mięsna i sektor roślinny: trendy, innowacje i wyzwania

Smart shopper kupujący mięso i roślinne alternatywy. Premiera raportu Blix& Kantar edycja 2023.
Razem z teamem Media&Digital pracuje na szerokim portfolio narzędzi digitalowych, pomagając klientom zrozumieć efektywność ich działań komunikacyjnych i przekładając swoją wiedzę w rekomendacje, jak być lepiej zrozumianym przez ich grupy docelowe.

DEBATA: Kryzys klimatyczny. Zielona transformacja w strategiach mięsnych i roślinnych


DEBATA: Kryzys klimatyczny. Zielona transformacja w strategiach mięsnych i roślinnych

SPAR
DEBATA: Kryzys klimatyczny. Zielona transformacja w strategiach mięsnych i roślinnych
Od lat zaangażowany w budowanie sieci handlowych, pozyskiwanie lokalizacji, przygotowywanie i przeprowadzenie start up-u firm, kalkulacje budżetowe planowanej działalności, zatowarowanie, analizę kosztów administracyjnych, optymalizację kosztów funkcjonowania, przygotowanie wyposażenia, pozyskiwanie partnerów handlowych, a także umowy bankowe, transportowe, najmu, itd. Od lat prowadzi nadzór nad działami: finansowo-księgowym, personalnym, operacyjnym, IT, administracji.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza
Rynek drobiu. Czy Polska utrzyma pozycję europejskiego lidera?
Przed objęciem funkcji w KRD-IG Dariusz Goszczyński związany był z sektorem bankowym, gdzie m.in. odpowiadał za tworzenie finansowych instrumentów wsparcia biznesu agro. Wcześniej Dyrektor Generalny KRD-IG pracował w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Departamencie Rynków Rolnych, Departamencie Promocji i Komunikacji oraz Departamencie Programowania i Analiz. Dariusz Goszczyński wspierał resort między innymi w tworzeniu systemów jakości oraz w promocji polskiej żywności na rynkach zagranicznych.
Wykształcenie zdobywał w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego oraz podczas studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Uczestniczył jako wykładowca w wielu seminariach i szkoleniach. Ukończył kurs dla audytorów zorganizowany przez Biuro Żywności
i Weterynarii KE w zakresie certyfikacji i kontroli systemów jakości żywności w UE.
Dariusz Goszczyński ma doświadczenie zarówno w zakresie zbliżania ustawodawstwa krajowego do wymogów UE, jak i udziału w wielu projektach międzynarodowych. Aktywnie uczestniczył w spotkaniach grup roboczych Rady UE. Podczas polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej przewodniczył Grupom Roboczym odpowiedzialnym za Politykę Jakości Żywności i Politykę Promocji Żywności.
Jako międzynarodowy ekspert Organizacji Narodów Zjednoczonych ds. Wyżywienia i Rolnictwa, Dariusz Goszczyński współpracuje z wieloma krajami w zakresie wdrażania i rozwoju systemów jakości żywności, norm handlowych i polityki promocyjnej.

Ubojnia Zwierząt Robert Rytel
Jako dyrektor zarządzający jest odpowiedzialny za administrowanie, planowanie i realizację inwestycji oraz rozwój firmy.
Wyznaje zasadę że każda firma, niezależnie od wielkości, musi znaleźć swój własny model funkcjonowania. Kluczem do sukcesu każdej firmy jest określenie produktu i rynku docelowego oraz konsekwencja w działaniu.
W latach 1997-2014 pracował w strukturach Smithfield Foods w USA a następnie w Polsce. Rozwijał spółki Prima / Agri Plus oraz był odpowiedzialny za współpracę z hodowcami trzody na terenie całego kraju.
Absolwent: Akademia Rolnicza w Poznaniu, Bladen Community College NC USA, Wyższa Szkoła Bankowa W Gdańsku
Aktywnie uczestniczy w działaniach UPEMI i SRW RP

Gremi Personal
Wpływ wojny na Ukrainie na rynek pracy w Polsce i na branżę mięsną.

PwC Polska
Kierunki rozwoju rynku. Przejrzystość, zrównoważony rozwój, nowości

Centrum Prawa Żywnościowego i Produktowego FoodLaw
Znakowanie i reklama roślinnych zamienników mięsa – na co zezwala prawo

DEBATA: Branża mięsna i sektor roślinny: trendy, innowacje i wyzwania
Obecnie w PSH Nasz sklep odpowiada za rozwój kategorii mięsno wędliniarskiej w sieci sklepów franczyzowych , współpracę z producentami i dystrybutorami kategorii mięsno – wędliniarskiej . Nabyte doświadczenie pozwala na prowadzenie również szkoleń z zakresu prowadzenia stoiska mięsno- wędliniarskiego w sklepach franczyzowych.

ZM Niebieszczańscy

Linde Gaz Polska
