Michał Sadecki

Michał Sadecki

Co-founder & CEO | MSL Consulting oraz Tech4Retail

Karierę zawodową rozpoczynał sektorze bankowym, który dość szybko porzucił na rzecz sprzedaży i zakupów. Pierwsze kroki w handlu stawiał jako Key Account Manager w ZAP Piastów S.A., gdzie odpowiadał za sprzedaż do sieci super i hipermarketów w Polsce i zagranicą, jego klientami byli również producenci samochodów (w tym grupa VW), MON i odbiorcy z obszaru Unii Europejskiej i Afryki. Później dołączył do zespołu działu zakupów Geant Polska (grupa Casino), gdzie odpowiadał za zakupy kategorii przemysłowych oraz m.in. za projekt pierwszych przetargów zakupowych przez internet. W latach 2003 - 2021 współtworzył (udziałowiec) i zarządzał Polską Grupą Supermarketów (sieć sklepów TOP MARKET) - początkowo jako dyrektor zarządzający, a od 2014 r. jako prezes zarządu. Po 18 latach zdecydował się na uruchomienie własnej agencji doradczej MSL Consulting, prowadzącej projekty dla sektora handlu i produkcji, ale również logistyki i IT.

Od października 2021 r. do czerwca 2022 r. pełnił funkcję Pełnomocnika Zarządu ds. Strategii Handlowej Społem w KZRSS Społem w ramach projektu „SPOŁEM-COOP” realizowanego przez MSL Consulting.

Od stycznia 2023 r. związany z Grupą Chorten - ścisła współpraca z Zarządem Spółki i Centralą Zakupów w Białymstoku w zakresie strategii zakupowej.

Magister Zarządzania i Marketingu (SGH), EMBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN. Wolny czas spędza na korcie tenisowym lub strzelnicy, w skale, na wodzie (m.in. przepłynął na żaglach Atlantyk) lub pod wodą.

Ojciec dwóch Synów, ratownik KPP i honorowy krwiodawca.

15:00 - 16:20

DEBATA: Marki własne i produkty brandowe. Współpraca i zaufanie podstawą współpracy handlu z producentami